porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Leszno » PGNiG Leszno

PGNiG Leszno

O tym pamiętaj przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wymienione powyżej to tylko podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni szybszy przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku niezbędne jest tylko udzielenie upoważnienia wybranej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Tego rodzaju upoważnienie może być bezterminowe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Dodatkowo należy także pamiętać, że za braki w dostawie energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W momencie gdy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Przemysłowa 12, Leszno 64-100

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy