Zmiana taryfy energii elektrycznej w punkcie obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której zależy wysokość Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w której obowiązuje jedna cena lub taryfy dwustrefowe, w jakich koszt energii elektrycznej zależy od pory doby. Udając się w tej sprawie do oddziału, powinieneś mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W placówkach obsługi klienta z łatwością można także po zakończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to bardzo istotne, iż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii w tym również faktury.
Kontakt
ul.Piłsudskiego 5a/8, Lidzbark Warmiński 11-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555