O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii
Ilość spraw, które możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wymienione wcześniej to tylko najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane z kolei samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego formularza. Tego typu pełnomocnictwo może być bezterminowe i jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze również, że podczas wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód osobisty. Co więcej warto także pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się zgłaszać do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy jakość usług lub związane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również upewnić się, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Składowa 35, Łódź 90-127
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.