porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Łódź » Plus Łódź

Plus Łódź

Zmiana sposobu rozliczeń za energię

W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W przypadku kiedy realizacja usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Limanowskiego 6, Łódź 91-059

Czynne

Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 42 654 04 55.

Zmiana Sprzedawcy