Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku gdy w trakcie regulowania rachunków za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W filii możesz oprócz tego złożyć prośbę o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas wykonywania faktur.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
Podczas zmiany sprzedawcy energii, jakiej dokonujesz osobiście, musisz złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni dokument czy też wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Aleja Legionów 14, Łomża 18-400
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.