Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również upewnić się, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Paderewskiego 101, Lubin 59-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 18:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 76 841 55 20.