Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W momencie kiedy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie prośby o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku kiedy podczas opłacania rachunków za prąd prześlesz za dużo pieniędzy na konto sprzedawcy prądu, w jego punkcie możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz oprócz tego złożyć formularz o przeniesienie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie uiszczania faktur.
Kontakt
ul.Legnicka 75, Lubin 59-300
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.