porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Lublin » PGNiG Lublin

PGNiG Lublin

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione wcześniej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem właściwego druku. Takie pełnomocnictwo może być stałe i wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze także, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Dodatkowo warto także pamiętać, że za przerwy w dostawie prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii

W przypadku gdy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Olszewskiego 2B, Lublin 20-481

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy