Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy jakość usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji kiedy podczas regulowania rachunków za prąd przelejesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii, w jego punkcie możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. W filii możesz oprócz tego złożyć dokument o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie wykonywania rachunków.
Kontakt
ul.Klonowa 1, Lubliniec 42-700
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.