porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Międzychód » PGNiG Międzychód

PGNiG Międzychód

O tym pamiętaj przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Lista spraw, które możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to jedynie najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg spotkania. Powinieneś również pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji wymagane jest jedynie udzielenie upoważnienia danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego formularza. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej warto także pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy prądu

W momencie gdy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.17 Stycznia 17A, Międzychód 64-400

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy