Zmiana taryfy prądu w placówce obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której zależy wysokość Twoich rachunków za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w której naliczana jest jedna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich koszt energii elektrycznej zależy od pory doby. Udając się w tej sprawie do biura, musisz mieć przy sobie: numer licznika, dowód osobisty. W oddziałach obsługi klienta z powodzeniem można także po doprowadzeniu do końca budowy nieruchomości przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle istotne, gdyż od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz dostawać wszystkie informacje od sprzedawcy energii w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 35, Mława 06-500
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555