Zmiana taryfy energii elektrycznej w placówce obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której uzależniona jest wysokość Twoich rozliczeń za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa G11, w jakiej naliczana jest jedna cena oraz taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Wybierając się w tej sprawie do biura, musisz mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W oddziałach obsługi klienta z łatwością można także po doprowadzeniu do końca budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przeznaczoną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać także w placówkach obsługi klienta. Jest to bardzo ważne, iż od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii w tym również faktury.
Kontakt
ul.Brzozowa 16, Mrągowo 11-700
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555