porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Myślenice » PGNiG Myślenice

PGNiG Myślenice

O tym pamiętaj przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość kwestii, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te opisane wcześniej to jedynie podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny oddział obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z doradcą. Umożliwi to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest jedynie udzielenie upoważnienia wybranej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Takie upoważnienie może być bezterminowe lub jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Co więcej warto także pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu prądu nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii

W sytuacji kiedy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Henryka Jordana 1a, Myślenice 32-400

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy