Zmiana taryfy energii elektrycznej w oddziale obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz do roku zmienić darmowo taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest wysokość Twoich rachunków za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa G11, w której naliczana jest jedna cena i taryfy dwustrefowe, w jakich koszt energii elektrycznej zależy od pory dnia. Udając się w tej kwestii do placówki, powinieneś mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W punktach obsługi klienta z łatwością można również po zakończeniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przeznaczoną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od przyczyny ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, ponieważ od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie informacje od sprzedawcy energii w tym również faktury.
Kontakt
ul.Generała Władysława Sikorskiego 9, Nowy Dwór Gdański 82-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sb 10:00 – 14:00 pierwsza i trzecia sobota miesiąca
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555