Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także upewnić się, czy reklamowana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Węgierska 170, Nowy Sącz 33-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 18 540 87 26.