Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie druku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku gdy w trakcie opłacania rachunków za prąd przelejesz za dużo środków na konto sprzedawcy energii elektrycznej, w jego filii możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz oprócz tego złożyć druk o przeniesienie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie dokonywania opłat.
Kontakt
ul.Barbackiego 7, Nowy Sącz 33-300
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.