Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku gdy jakość usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji gdy podczas opłacania faktur za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii elektrycznej, w jego filii możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W filii możesz również złożyć dokument o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie dokonywania rachunków.
Kontakt
ul.Lwowska 23, Oleśnica 56-400
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.