O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii
Ilość spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wymienione powyżej to wyłącznie najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg wizyty. Powinieneś także wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji niezbędne jest tylko udzielenie pełnomocnictwa danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Takie pełnomocnictwo może być bezterminowe albo wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze także, że podczas wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Dodatkowo trzeba także pamiętać, że za braki w dostawie energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy dana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Knosały 1, Olsztyn 10-015
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.