Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Kołłątaja 4, Olsztyn 11-041
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 89 522 26 50.