porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Opole » PGNiG Opole

PGNiG Opole

O tym pamiętaj przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wskazane powyżej to tylko najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni szybszy przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji potrzebne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Takie pełnomocnictwo może być stałe oraz tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą być potrzebne szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej trzeba także pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W przypadku kiedy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Rodziewiczówny 4, Opole 46-020

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy