Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W momencie gdy jakość usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Grunwaldzka 17a/, Ostróda 14-100
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:02
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 89 642 14 07.