Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz w ciągu roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od której zależy kwota Twoich rozliczeń za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa G11, w której naliczana jest identyczna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich cena prądu zależy od pory dnia. Udając się w tej kwestii do placówki, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód osobisty. W punktach obsługi klienta z powodzeniem można również po zakończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać także w placówkach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, gdyż od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszystkie informacje od sprzedawcy prądu w tym również faktury.
Kontakt
ul.Kaliska (Galeria Ostrovia) 120, Ostrów Wielkopolski 63-400
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.