Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Omówienie salda i elementów na rachunku
W sytuacji gdy którekolwiek elementy związane z saldem lub pozycjami na rachunku budzą Twoje obiekcje, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób możesz uzyskać odpowiednie wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo uzyskasz w nich stan własnego konta, a także to, czy nie występują na nim żadne zaległości. W tym miejscu uzyskasz również wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób można regulować rachunki.
Orange stan licznika – czytaj więcej.
Kontakt
ul.Mickiewicza 30, Ostrowiec Świętokrzyski 27-400
Czynne
Pon 10:00 – 21:00,Wt 10:00 – 21:00,Śr 10:00 – 21:00,Czw 10:00 – 21:00,Pt 10:00 – 21:00,Sob 10:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.