porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Ostrowiec Świętokrzyski » PGNiG Ostrowiec Świętokrzyski

PGNiG Ostrowiec Świętokrzyski

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Ilość kwestii, które możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wskazane wcześniej to jedynie najważniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć czekania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takiej sytuacji wymagane jest wyłącznie udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą właściwego druku. Tego typu pełnomocnictwo może być bezterminowe i wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Dodatkowo trzeba także wspomnieć, że za braki w dostawie energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba zgłaszać do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii

W momencie kiedy realizacja usług lub związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy reklamowana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Żabia 14, Ostrowiec Świętokrzyski 27-400

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy