Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie gdy realizacja usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Kościuszki 6, Piaseczno 05-500
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 22 737 18 37.