Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość samodzielnego rozliczania prądu na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Słowackiego 123, Piotrków Trybunalski 97-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 21:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 44 715 91 39.