Zmiana taryfy prądu w placówce obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również raz do roku zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od której uzależniona jest kwota Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa G11, w której obowiązuje identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w jakich koszt prądu uzależniony jest od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do punktu, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód tożsamości. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można także po ukończeniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać również w placówkach obsługi klienta. Jest to bardzo kluczowe, gdyż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.Sienkiewicza 8, Pleszew 63-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.