porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Pleszew » Plus Pleszew

Plus Pleszew

Zmiana sposobu rozliczeń za prąd

W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu

W momencie gdy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Sopałowicza 1, Pleszew 63-300

Czynne

Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:08

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 62 742 75 85.

Zmiana Sprzedawcy