Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W momencie gdy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Sopałowicza 1, Pleszew 63-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:08
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 62 742 75 85.