Zmiana taryfy energii w oddziale obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz do roku zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od jakiej zależy wysokość Twoich rozliczeń za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla domu to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w której naliczana jest identyczna stawka oraz taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do punktu, powinieneś mieć przy sobie: numer PPE, dowód tożsamości. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można również po ukończeniu budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przeznaczoną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, iż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rachunki.
Kontakt
ul.Królewiecka 3, Płock 09-400
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.