Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy jakość usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Plac Andersa 5, Poznań 61-578
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 61 645 39 10.