Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej zależy wysokość Twoich rozliczeń za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to zazwyczaj taryfa G11, w której naliczana jest jedna stawka i taryfy dwustrefowe, w których cena prądu zależy od pory dnia. Wybierając się w tej kwestii do biura, powinieneś mieć ze sobą: numer PPE, dowód osobisty. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można również po sfinalizowaniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Aktualizacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich zmiany możesz z powodzeniem dokonać również w oddziałach obsługi klienta. Jest to bardzo niezbędne, ponieważ od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie informacje od sprzedawcy energii w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Żarnowiecka 1, Puck 84-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555