Zmiana taryfy prądu w punkcie obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również raz do roku zmienić darmowo taryfę energetyczną, od jakiej zależy kwota Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w jakiej naliczana jest identyczna cena i taryfy dwustrefowe, w jakich cena energii elektrycznej uzależniony jest od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do punktu, powinieneś mieć przy sobie: numer PPE, dowód tożsamości. W punktach obsługi klienta z powodzeniem można także po ukończeniu budowy nieruchomości przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Aktualizacja danych osobowych w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich zmiany możesz z łatwością dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, iż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rozliczenia.
Kontakt
ul.Jana Pawła II 6a, Pułtusk 06-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.