Złożenie dokumentu o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy podczas opłacania faktur za prąd prześlesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy prądu, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. W punkcie możesz również złożyć wniosek o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka podczas dokonywania opłat.
Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz sam, masz obowiązek złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to wykonać w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz właściwy wniosek lub uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Warszawska 98, Radzyń Podlaski 21-300
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.