porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Rawicz » Plus Rawicz

Plus Rawicz

Zmiana metody rozliczeń za energię

W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii

W przypadku gdy jakość usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Kamińskiego 2, Rawicz 63-900

Czynne

Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:04

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 65 545 24 00.

Zmiana Sprzedawcy