Zmiana metody rozliczeń za prąd
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy jakość usług czy też powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy związana z reklamacją sprawa wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Dąbrowskiego 29, Rumia 84-230
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:03
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 58 771 39 20.