Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii
Przy zmianie sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, powinieneś złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy dokument lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go pracownikowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Wodzisławska 65 A, Rybnik 44-200
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.