Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Sobieskiego 3, Rybnik 44-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 423 07 51.