porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Rybnik » Plus Rybnik

Plus Rybnik

Zmiana sposobu rozliczeń za prąd

W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii

W przypadku kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Sobieskiego 3, Rybnik 44-200

Czynne

Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 32 423 07 51.

Zmiana Sprzedawcy