porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Rybnik » Tauron Rybnik

Tauron Rybnik

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

W momencie kiedy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków

W momencie gdy podczas regulowania faktur za prąd przelejesz za dużo środków na rachunek sprzedawcy energii, w jego oddziale możesz złożyć dokument związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W punkcie możesz dodatkowo złożyć prośbę o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka podczas uiszczania rachunków.

Kontakt

ul.Kotucza 100, Rybnik 44-210

Czynne

Pon 09.00 – 19.00, Wt 09.00 – 19.00, Śr 09.00 – 19.00, Czw 09.00 – 19.00, Pt 09.00 – 19.00, Sb 11.00 – 18.00

Zadzwoń pod numer telefonu

32 606 0 606.

Zmiana Sprzedawcy