Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W momencie kiedy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W momencie gdy podczas regulowania faktur za prąd przelejesz za dużo środków na rachunek sprzedawcy energii, w jego oddziale możesz złożyć dokument związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W punkcie możesz dodatkowo złożyć prośbę o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka podczas uiszczania rachunków.
Kontakt
ul.Kotucza 100, Rybnik 44-210
Czynne
Pon 09.00 – 19.00, Wt 09.00 – 19.00, Śr 09.00 – 19.00, Czw 09.00 – 19.00, Pt 09.00 – 19.00, Sb 11.00 – 18.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.