Zmiana taryfy energii w placówce obsługi klienta
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również raz w ciągu roku zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od której zależy wielkość Twoich faktur za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa jednostrefowa, w jakiej obowiązuje identyczna cena i taryfy dwustrefowe, w jakich koszt prądu zależy od pory dnia. Wybierając się w tej sprawie do oddziału, powinieneś mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można również po sfinalizowaniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to bardzo kluczowe, gdyż od aktualności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszystkie informacje od sprzedawcy energii w tym także rozliczenia.
Kontakt
ul.Nowy Rynek 16g, Rypin 87-500
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555