Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku kiedy podczas opłacania faktur za prąd przelejesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy energii, w jego filii możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W punkcie możesz dodatkowo złożyć prośbę o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd podczas uiszczania opłat.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Podczas zmiany sprzedawcy prądu, jakiej dokonujesz samodzielnie, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w oddziałach stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni druk czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem złożysz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Lipińskiego 138, Sanok 38-500
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.