Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży energii elektrycznej
W trakcie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, jakiej dokonujesz osobiście, masz obowiązek złożyć wymówienie umowy obecnej firmie. Możesz to zrealizować w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz właściwy druk lub wypełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.11 Listopada 13, Siedlce 08-110
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.