Zmiana taryfy prądu w biurze obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również raz w ciągu roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej zależy wielkość Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to najczęściej taryfa jednostrefowa, w której obowiązuje identyczna stawka lub taryfy dwustrefowe, w jakich koszt prądu zależy od pory dnia. Udając się w tej sprawie do placówki, powinieneś mieć ze sobą: numer PPE, dowód tożsamości. W biurach obsługi klienta z powodzeniem można również po zakończeniu budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla domu.
Zmiana danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z powodzeniem dokonać także w biurach obsługi klienta. Jest to niezwykle ważne, ponieważ od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie informacje od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rachunki.
Kontakt
ul.Płocka 24K, Sierpc 09-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555