porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Skierniewice » PGNiG Skierniewice

PGNiG Skierniewice

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w filii obsługi sprzedawcy energii

Lista spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione powyżej to tylko najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć oczekiwania w kolejkach i zapewni zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za Ciebie załatwić przedstawiciele. W takim przypadku wymagane jest tylko udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą odpowiedniego druku. Tego rodzaju upoważnienie może być bezterminowe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej trzeba również pamiętać, że za braki w dostarczaniu energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W przypadku kiedy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy dana kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Batorego 21, Skierniewice 96-100

Czynne

Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 21:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy