porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Skoczów » PGNiG Skoczów

PGNiG Skoczów

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane wcześniej to jedynie podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto wcześniej zarezerwować spotkanie z konsultantem. Umożliwi to uniknąć czekania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg wizyty. Powinieneś również pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji potrzebne jest wyłącznie udzielenie upoważnienia danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Takie pełnomocnictwo może być bezterminowe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód osobisty. Co więcej należy również wspomnieć, że za braki w dostarczaniu prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W momencie kiedy jakość usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Fabryczna 9, Skoczów 43-246

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy