O tym pamiętaj przed wizytą w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Lista spraw, jakie możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wymienione wcześniej to wyłącznie podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg spotkania. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane jednak samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić pełnomocnicy. W takiej sytuacji potrzebne jest tylko udzielenie upoważnienia wskazanej osobie za pomocą właściwego druku. Tego typu upoważnienie może być stałe lub tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej ,a także dowód tożsamości. Dodatkowo warto także wspomnieć, że za przerwy w dostawie prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszystkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się zgłaszać do nich.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W momencie kiedy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Moniuszki 2, Słupsk 76-200
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.