porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Słupsk » Plus Słupsk

Plus Słupsk

Zmiana sposobu rozliczeń za prąd

W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Mickiewicza 15, Słupsk 76-200

Czynne

Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 59 842 57 53.

Zmiana Sprzedawcy