Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W momencie kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Warszawska 16, Sosnowiec 41-200
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 291 80 05.