Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W momencie kiedy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy w trakcie regulowania faktur za prąd prześlesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego placówce możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz dodatkowo złożyć druk o przeksięgowanie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd podczas wykonywania opłat.
Kontakt
ul.Andersa 14, Sosnowiec 41-200
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 18.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.