Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku gdy podczas opłacania rachunków za energię elektryczną przelejesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy energii, w jego placówce możesz złożyć dokument związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W oddziale możesz dodatkowo złożyć formularz o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie uiszczania opłat.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii
Przy zmianie sprzedawcy prądu, której dokonujesz samodzielnie, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrealizować w oddziałach terenowych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz wskazany druk lub wypełnisz go na miejscu, a potem złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.KEN 18, Stalowa Wola 37-450
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.