Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Westerplatte 29, Świdnica 58-100
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 74 639 90 51.